Zamieszczone przez tomus7
pykanie na zakrętach
Zwiń
X
-
przeguby są dwa: wewnętrzny i zewnętrzny - może ten drugi
ale stuki przegubów są raczej przy gwałtownym skręcie, najczęściej przy ruszaniu najlepiej słychać. może półoś ma luzy, może drążek stablizatora i jak auto się wychyla to coś pyka a
może Ci coś w szprychy wpadło ops:Nabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
A teraz jest 1,4 TSI z 2012
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kkuligowskiprzeguby są dwa: wewnętrzny i zewnętrzny - może ten drugi
ale stuki przegubów są raczej przy gwałtownym skręcie, najczęściej przy ruszaniu najlepiej słychać. może półoś ma luzy, może drążek stablizatora i jak auto się wychyla to coś pyka a
może Ci coś w szprychy wpadło ops:Pamiętaj-Serwis to ostatecznosć...
Komentarz
-
Komentarz